W związku z wejściem w życie 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO) zmieniamy naszą Politykę Prywatności i Regulamin Portalu.

Prosimy o zapoznanie się ze zmianami. Więcej informacji na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj:

Zamknij okno
Zamknij okno  X

Radio Weekend

Słuchaj on-line:

Słuchaj Radia Weekend

Teraz Gramy (graliśmy wcześniej):

.

.

Na antenie:

.

.

Napisz do nas:

  • czwartek, 26 listopada 2015 10:26

"Pokaż pasję, która uzależnia" - akcja przeciwko dopalaczom

Centrum Park Chojnice rozpoczął w listopadzie br. kampanię przeciwko dopalaczom pt. „Pokaż pasję, która uzależnia”. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rosnący problem zażywania używek przez młodzież i dorosłych oraz zachęcenie do nakręcania filmików promujących „uzależnienie” od hobby.

Pokaż pasję, która uzależnia - akcja przeciwko dopalaczom

Jak informuje Adam Kopczyński z Centrum Park Chojnice, plakaty ostrzegające przed braniem dopalaczy są mało skuteczne i stąd pomysł przeprowadzenia kampanii „Pokaż pasję, która uzależnia”. Jest ona oznaczona logo, stworzonym przez studentów z Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, które przedstawia barwną taśmę filmową w oku. Wiąże się ze słowem „pokaż” i nawiązuje do różnorodności pasji.
Kampanię promuje swoim wizerunkiem m.in. mistrzyni olimpijska Otylia Jędrzejczak, himalaista Andrzej Bargiel i żeglarz Mateusz Kusznierewicz. Organizatorzy chcieliby, aby oprócz znanych twarzy do akcji przyłączyli się również tzw. zwykli ludzie i lokalne przedsiębiorstwa. Dotychczas swoje zainteresowanie wyrazili: Marek Szczepański, Kazik Łęgowski, Akademia Tańca Piętro Wyżej, KaNaMa i chojniccy ratownicy wodni. Powstał także specjalny pakiet basenowy „Pokaz pasje – pływam”, który umożliwia wejścia do parku wodnego w Chojnicach w niższej cenie, w zamian za zgłoszenie pomysłu na hasło promujące kampanię. Przewidywane są także konkursy dla młodzieży i dorosłych. 
Partnerem kampanii jest specjalistyczny sklep pływacki H20 oraz Centrum Edukacyjno-Wdrożeniowe. 
Wszystkich zainteresowanych kampanią zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej pokazpasje.pl, na której znajdują się informacje na temat dopalaczy oraz zdjęcia i filmy osób, które akcję wspierają.

Wszelkie materiały (w szczególności informacje lokalne, zdjęcia, grafiki, filmy) zamieszczone w niniejszym Portalu chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Zabronione jest bez zgody Redakcji Radia Weekend FM/portalu weekendfm.pl wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności: kopiowanie, rozpowszechnianie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach informacji, danych, materiałów lub innych treści poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym.

Podcasty Weekend FM

Kafelek audycji: Opowiem Ci historię
Kafelek audycji: Weekend w lesie
Kafelek audycji: Sportowy Weekend w Weekend FM
Kafelek audycji: Weekend w ogrodzie

Sport:

Ostatnio dodane artykuły:

Copyright © 2001-2024 Radio Weekend, PETRUS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu - polityki prywatności - polityki plików cookies
Powiadomienie o plikach cookie Strona korzysta z plików cookies do celów statystycznych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia, więcej informacji na temat zarządzania plikami cookies znajdziesz w Polityce prywatności. zamknij